top of page

Digitale Gudstjenesters Fælleskab

Offentlig·10 medlemmer

OnlyFans modeller med tydelige oplysninger

Jeg oplever tit, at OnlyFans-profiler mangler basale oplysninger. Det kan være alder eller en kort tekst om modellen. Uden de detaljer er det svært at danne sig et indtryk. Jeg foretrækker, når profiler forklarer lidt om sig selv. Så føles det mere gennemsigtigt. Når det ikke er tilfældet, mister jeg hurtigt interessen. Derfor leder jeg efter en side med mere klare profiler. Er der nogen, som har set noget lignende?

12 visninger

Det var netop derfor, jeg begyndte at bruge https://skybri.dk/. Mange profiler der har korte beskrivelser og tydelige data. Det gør det nemmere at forstå, hvem modellen er. Samtidig er layoutet enkelt og overskueligt. Man kan hurtigt læse informationen uden at blive forstyrret. Jeg syntes, det gav en bedre oplevelse. Især når man bare vil orientere sig.

Podcastgudstjeneste.dk

Podcastgudstjeneste tilbyder digitale gudstjenester, hvor du kan lytte til inspirerende prædikener og bønner, når det passer dig, hvor som helst.
  • White Facebook Icon

Virksomhedspodcast ved Karina Jensen I CVR. 39000970 I Fælledvej 8, 6100 Haderslev I hejsa@virksomhedspodcast.dk I +45 41 27 66 33

© 2024 by Virksomhedspodcast.dk

bottom of page