top of page

Digitale Gudstjenesters Fælleskab

Offentlig·10 medlemmer

Talvirenkaiden valinta arkiajoon

Hei kaikille. Kirjoitan tänne, koska talvi alkaa lähestyä ja olen taas miettimässä talvirenkaiden vaihtoa. Ajan päivittäin töihin ja takaisin, joten renkaiden pitäisi toimia luotettavasti tavallisessa arkiajossa. Edellisellä kerralla valitsin renkaat aika kiireessä, enkä ollut täysin varma sopivuudesta autooni. Nyt haluaisin tehdä asian rauhallisemmin ja ymmärtää paremmin eri vaihtoehdot. Olen katsonut sekä nastarenkaita että kitkarenkaita, mutta valinta tuntuu yllättävän hankalalta. Lisäksi mietin, olisiko järkevämpää hankkia pelkät renkaat vai kokonaiset vanteelliset renkaat. Olisi mukava kuulla, miten muut ovat lähestyneet tätä samaa tilannetta.

5 visninger
Steven Lon
Steven Lon
for 8 timer siden

Ymmärrän hyvin tuon pohdinnan, koska olin itse vastaavassa tilanteessa viime talvena. Minulle oli tärkeää, että renkaat sopivat varmasti autoon ilman ylimääräistä säätöä. Kävin rauhassa läpi eri talvirengastyypit ja katsoin samalla myös vaihtoehtoja vanteellisista renkaista. Minua auttoi se, että pystyin tarkastelemaan renkaita selkeästi jaotteluina eikä kaikkea sekoitettuna yhteen. Löysin itse hyvät tiedot ja valikoiman sivustolta https://rengasline.fi/, jossa renkaat ja vanteet on eroteltu loogisesti. Sieltä pystyin katsomaan sekä nastarenkaat että kitkarenkaat omaan käyttöön sopivassa rauhassa. Se teki päätöksestä huomattavasti selkeämmän.

Podcastgudstjeneste.dk

Podcastgudstjeneste tilbyder digitale gudstjenester, hvor du kan lytte til inspirerende prædikener og bønner, når det passer dig, hvor som helst.
  • White Facebook Icon

Virksomhedspodcast ved Karina Jensen I CVR. 39000970 I Fælledvej 8, 6100 Haderslev I hejsa@virksomhedspodcast.dk I +45 41 27 66 33

© 2024 by Virksomhedspodcast.dk

bottom of page