top of page

Digitale Gudstjenesters Fælleskab

Offentlig·9 medlemmer

Vinterdæk valg til almindelig hverdagskørsel

For nylig begyndte jeg at tænke mere seriøst over mine vinterdæk, fordi jeg kører hver dag både i byen og på landevej. Sidste sæson føltes bilen ustabil på kolde morgener, især når vejene var fugtige eller let glatte. Jeg har tidligere bare købt dæk ud fra pris, men nu vil jeg gerne forstå forskellen på friktionsdæk og andre vinterløsninger. Det virker svært at finde et sted, hvor man kan se mulighederne samlet og vælge noget, der faktisk passer til bilen uden at gætte sig frem.

18 visninger
Steven Lon
Steven Lon
06. jan.

Da jeg selv stod i samme situation, hjalp det mig at bruge et site, hvor man kan filtrere vinterdæk efter type og bil. På https://daekline.dk/ kunne jeg se forskel på nordiske friktionsdæk, pigdæk og helårsdæk, og systemet viste kun størrelser, der passer til bilen. Det gjorde beslutningen mere rolig, fordi jeg ikke skulle sammenligne på tværs af flere sider eller være usikker på kompatibilitet.

Podcastgudstjeneste.dk

Podcastgudstjeneste tilbyder digitale gudstjenester, hvor du kan lytte til inspirerende prædikener og bønner, når det passer dig, hvor som helst.
  • White Facebook Icon

Virksomhedspodcast ved Karina Jensen I CVR. 39000970 I Fælledvej 8, 6100 Haderslev I hejsa@virksomhedspodcast.dk I +45 41 27 66 33

© 2024 by Virksomhedspodcast.dk

bottom of page